Post by pracinderufol on Feb 4, 2022 18:04:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øg penge ▞▞▞
▞▞▞ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter 2022 version ▞▞▞
spild af tid. godt, hvis du skal vente i lufthavnen eller sådan...
en masse øjenkonfekt.. ville ønske der var en knap til bomber..
Kan du tilføje mere niveau
Meh. Styringen er træg, intet spektakulært eller nyskabende ved stykket.
Galaxy Note 10+..spillet spilles i sekunder og går derefter i stå.
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade rapt
Det er et fantastisk mobilspil med grafik af topkvalitet... men udviklerne gav tydeligvis op med det. Ingen opdatering siden slutningen af januar 2017. Det er over 2½ år. Derudover er begivenheder ikke forfriskende, siden jeg for nylig begyndte at spille igen.
Fantastisk spil! Har brug for flere forbedringer i spilfasen.
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade oar
Sidder fast på niveau 6. Ser umuligt ud at passere igennem
For forudsigelig
Der sker bare for meget i dette spil - at undgå at blive ramt er næsten umuligt 😣
Nye kampfly tilføjes
hvorfor jeg ikke kan downloade dette spil
Jeg elsker dette spil, fordi det er meget spændende, men jeg vil gerne spille med den gamle version. Gendan venligst dette spil til dets gamle version. Jeg gav dette spil 5 stjerner. Tak, fordi du har oprettet dette spil.
Steam-værksted::Server - Steam Community
Fantastisk sjov shootemup!! Som at være der! Fantastisk kunst/grafik
Kan ikke gå til niveau 9. Selv efter at have gennemført niveau 8 blev det ved med at bede om at afslutte forrige mission
Stopper, og så tvinger den til at lukke, når du ser og bruger spitfiren og spøgelsesplanet. Min telefon er en LG F160K. Det fungerer for nogle andre fly ganske godt bortset fra de 2. Jeg kunne ikke fuldføre nogle af missionerne på grund af dette. Ret det, og opdater appen, fordi jeg elsker dette spil.
Ingen nye stadier ingen nye fly ingen nye fjender intet nyt noget, jeg har afsluttet spillet for længe siden nu, men det nytter ikke at spille det længere
Virkelig fede animationer og scener! Flymodellerne ser også rigtig fede ud.
Off indstillet derfor svært at kontrollere. spildopbevaring og spiltid. Jeg afinstallerer.
Halvdelen af spillet er ødelagt. Ingen af "spillene" til venstre dukker nogensinde op. Kun de almindelige 1-20 niveauer gør.
Air shooting Game er en fantastisk iPhone-app at spille, når jeg er meget og ked af alt mit daglige liv
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade mnqy
god oplevelse. let at opgradere fly. missioner er okay derfor de fire stjerner. det kræver mange tjente penge at få supervåben betyder bare mere spilletid og sparer.
Jeg kan lide spillet. Frustreret over, at annoncerne dækker skærmen på min Note8
Spillet er sjovt, men ville ønske, at du var i stand til at få våbenopgraderinger eller specielle våben ved at skyde fjender ned eller bombe fjender sammen med mønterne osv. i stedet for kun mønterne.
Fantastisk grafik. Spiller glat. Appens størrelse er stor, men hele missionen er for kort. Og udvikleren bør øge missionsniveauet.
Dette spil er sjovt, grafikken er fantastisk, det minder mig om nogle af de gamle arkadespil, og har jeg nævnt, at det var sjovt...Jeg kan ikke vente med at se AirAttack 3!!
Dårligt spil god grafik
Affald. Betal for at spille. Ynkeligt gameplay.
Meget god grafik, sjovt at spille!
God kamp. Fantastisk grafik. Det er femstjernet hele vejen. Lydeffekter er fantastiske. Intet galt med dette spil. Jeg købte endda ingen annoncer, ×2 mønter for $2,99. plus det understøtter udviklerne på dette fantastiske spil. Hvorfor læser du stadig!!! Installer geeeesh!!
Ninja Tobu ஆக்ஷன் vazn
Beklager ikke support
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter እንቅስቃሴ ያለባቸው owx
Ikke noget særligt, et Sky Force-spil, langsomt og fast på visse dele. Kunne være bedre, men er regelmæssigt middelmådig.
Niveauerne er så umulige specielt ubådsniveau ubådspistol er så mange og så stærke kugler er overalt
ikke et dårligt spil fungerer bare ikke godt en 6 år gammel tablet, ingen big deal
dette spil er så stort mb
Fantastisk spil, jeg elsker, at de har blandet to af mine yndlingsspilsgenrer i ét spil, rpg (med udstyr / fly køb og opgraderingssystem) og shmup
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arkādes spēles tzrh
sjovt spil....sidste sted på jorden Jeg vil gerne se politiske annoncer om vægge!!!!!!!
Godt spil
... Linterna de ferrocarril antigua, Huawei gt 2 42mm, Ipn global volunteer, Atenuador maestro lutron, Telmex regala iphone xs, Bodega domingo molina,
Dette er et af de bedste luftkampspil, jeg har spillet, og jeg har endda gennemført del 1 af spillet, spillet er så fedt, og det har fed grafik...
Hvorfor er begivenhederne blevet låst ude? Startknappen er nedtonet.