Post by pracinderufol on Feb 4, 2022 18:01:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Matchington Mansion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Matchington Mansion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Matchington Mansion 2022 version ▞▞▞
Mye moro i alle aldre - så mange nivåer! Nettopp fullført spill 4443 uten å bruke noen juksekoder eller kjøpe ting – still going strong, og har registrert deg på FB for å lagre fremgang.
Jeg liker dette spillet, men du må spille og vinne en stjerne eller 2 for hver oppgave. Ellers er favorittdelen min herregård.
Matchington Mansion Câu đố nmas
Bra og morsomt
Matchington Mansion APK: Matchington Mansion. Lily's Garden APK: Lily's Garden. Bubble Witch 3 Saga APK: Bubble Witch 3 Saga. Populære Nye Spill
Gøyalt spill!
Kunne fått liv fortere og hjelpemidler uten å betale seg ihjel
Hvert spill blir helt svart og jeg må avbryte og prøve neste dag. Dessuten gir du ikke opptjente poeng. Og det står at søknaden stoppet.
Lang varig
Stort utvalg av minispill og utfordringer. Den nye vinterutgivelsen er mye moro og variasjonen holder på interessen din. Ikke sikker på om jeg liker den rosa chicen
Do you have a knack for home decor & matching puzzles? Match pillows for a house makeover in this fun match-3 adventure! Download Matchington Mansions for
Morsom
Mad GunZ jeu en ligne, shooter Action goei
Underholdende <3
Blir bedre. Jeg skulle bare ønske det var flere belønningsbonuser. Den andre tingen er hvorfor det er så få soverom og så mange mottaksrom?
OPPDATERING: Avhengig av dette spillet, men det viser bare at jeg er en masochist! Nivåer er ALT FOR VANSKELIG, og å gjenta det samme om og om igjen er så frustrerende at jeg er klar til å slutte. Jeg har begynt å bruke for mye penger bare for å få minimal fremgang. Å bli sugd inn i noe mer enn en underhendt form for gambling. Trenger en avledning, men dette har kostet meg for mye på alle måter. VIKTIG! Jeg prøver å forstå hvorfor "utviklerne" fortsetter å svare med de samme banale svarene i stedet for å lage
Jeg har spilt lenge nå, og det har vært siden for alltid at et nytt område åpnet seg siden hagen hvorfor?
Det er et morsomt spill selv om det alltid krasjer, men jeg kan ikke spille et spill. Hvis jeg trykker på spill et spill for å hjelpe spillet mitt krasjet
Last Ned Baby Mansion-home makeover APK For Android-Enheter - Bli med oss for å løse oppgaver og designe ditt eget hjem og kle
Matchington Mansion Kirakós játékok vgx
Fortsetter å si at jeg må oppdatere for å se venners nye møbler...og jeg sjekket etter oppdateringer, men viser at jeg allerede spiller den siste oppdateringen. Det virker som om vi ikke alle får den oppdaterte versjonen av spillet samtidig.
Ville vært bedre om vi ikke måtte kjøpe vidunderbilletten for å få de beste premiene, det er ikke et rettferdig spill, da ikke alle har råd til å kjøpe billetten
Kultsøl
fantastisk 😘
Hard
Spillet har lagaktiviteter, og en fin historie også. Artig spill! Spill et puslespill få en stjerne! Svært hyggelig.
Jeg er så trist fordi etter prestasjonene mine var alt borte og jeg burde starte fra nivå én igjen selv om jeg kom på nivå 850, hjelp meg, hvordan kan jeg få det igjen? Ærlig talt, det er et fantastisk spill, fantastisk supportteam problemet mitt hadde blitt løst og hver periode utvikler du spillet og legger til nye utfordringer. Tusen takk jeg setter pris på innsatsen din ❤️
Elsker spillet, men trenger mer av det som juice-spillet og andre spill for å hjelpe deg med å få flere mynter enn å ha spilt dette spillet i ca. 3 år nå, og jeg elsker det absolutt, men hvordan du får flere mynter ville være mer nyttig å legge til flere spill
😎
행복의 저택 퍼즐 gryi
Dette spillet fryser altfor mye, og når det gjør det mister du alle boosterne du har tjent, og hvis du er midt i et spill må du starte på nytt hvis jeg kunne, jeg ville gitt det en null på brukt for mye penger på dette spillet for å fortsette å fryse
falsk annonse.
Jeg elsker å spille dette spillet og gleder meg til å komme i gang hver dag, men jeg må innrømme at jeg blir frustrert når jeg må prøve et nivå flere ganger før jeg får det og har brukt litt penger bare for å komme meg videre. mye trøbbel med WiFi-en min på Android-en min, så jeg skulle ønske du kunne gjøre dette spillet spillbart på den bærbare datamaskinen min. Takk skal du ha
Matchington Mansion ปริศนา qyfz
Ikke så kommersielt, dette er et 3 på rad-spill. Ikke et morsomt spill hvor mannen er utro. Hvorfor lyve i reklamen?
Likte dette spillet, men videoen du må se for å doble myntene dine fungerer ikke hvis du fikser dette, jeg legger tilbake to 5 stjerner
ok søl
Matchington Mansion Пъзели eml
Jeg liker å designe de forskjellige rommene og alle de andre tingene, men det ville vært fint om jeg ikke gikk tom for nivåer så fort, og hvis du kunne tjene mer ting raskere enn å måtte kjøpe det hele tiden.
Det er et morsomt spill, men jeg bryr meg ikke om sparegrisen. Jeg har spilt andre spill med sparegriser. Du må bruke ekte penger for å få myntene du har vunnet ut av sparegrisen. Jeg avinstallerer. Jeg spiller ikke spill der en gris suger opp alle myntene du har vunnet og deretter betaler ekte penger for å få myntene du vant i utgangspunktet. Ha en flott dag!
Nylig har jeg opplevd å måtte bruke flere stjerner for å gjenta den samme oppgaven, noe som er frustrerende.
Brawl Stars Hack Unlimited Coins And Gems For Android / IOS ...
For mange stjerner på ubrukelige ting... I stedet for mange rom bruker vi utallige stjerner på katten??
Hallo. Bra spill. Kan du ikke gjøre stjerne til 2 i stedet for 1? Det blir interessant. Også prisen for å kjøpe mer er dyr. Vennligst gjør det billigere 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Bra spill.
Det går veldig godt fremover...
Spill med søppelpenger. Nok et spill som er morsomt, men som raskt blir så vanskelig at det er umulig å komme videre uten å bruke ekte penger. Nok et spill med søppelpenger.
🤔🤔🤔🤔Det er så fint, men dere må forbedre bevegelsene fordi noen av bladene er veldig harde
Kjempe morsom og morsom historie. En av de beste i sitt slag.
Hei, dette spillet er bra, men jeg kan ikke fortsette spillet mitt på soveromsnivå. Det er et problem i kontoen min at jeg ikke kan lage lag og venner, og hvis jeg trykker på hjelp og støtte, fungerer det ikke, kan jeg ikke berøre noe alternativ nå ( telefonen min ser ut som henger) hjelp meg plz......
Jeg elsker dette spillet 😍😍 avhengig er ikke ordet lol jeg har gått gjennom noen få telefoner siden jeg startet dette spillet og har måttet starte tilbake på nivå 1 selv om jeg logget på via Facebook. (Jeg trodde jeg skulle fortsette der jeg sist slapp)..Jeg er nå på nivå 2386 og jeg tror at hvis jeg måtte bytte telefon igjen, ville jeg gråt og ikke hatt hjerte til å starte på nytt selv om jeg elsker det. .. det er det første jeg gjør om morgenen er å leke mens jeg tar en kopp.
Jeg elsker dette spillet, men det fortsetter å fryse og det sparker meg i gang, og det er virkelig slitsomt, kan du fikse det
Noen av spillene i hovedspillet er så jævla vanskelige at du ender opp med å bruke masse penger. Det er gøy når man kan se fremgang
Jeg installerte denne siden den ser bra ut. Men på det aller første spillet fester det seg, og instruksjonene vil ikke forsvinne fra skjermen, så de kan ikke fortsette.
Bra spill. Boosterne og ekstrabevegelsene fungerer bare ikke alltid.